Monday, February 8, 2010

aku xde wet....

Salam...
da lame rasenye aku xmenulis di laman nie...
hehehe...
byk aktiviti sbnarnye ak wt spjg weekend nie...
cume ase cm byk lak entry ak lau ak nk type sume nye...
tp aku da xtahan...
nk gax r type...
nk kongsi dgn korang sume...

hari sabtu...
antara hari yang paling bermakna dalam hidupku...
xsemena-mena bleh plak ak blek bilik pagi 2...
zul nk soh masak nasi goreng tok break1st...
lgpun ikan baung goreng malam td msih ak xterjamah lg...
nk xnk ak mmg kne balik...
ni lah ikan yang pnah kitorang daratkan..besar xbesar korang pikir la sendiri...
yg botak toyol 2 la zul...aku yg botak ala carte 2...

 nie ak pose dgn ikan baung gax...hari esoknye...
2 ekor tue...
ikan baung beb!!!
rugi 2 lau xmkan...

mse syok2 msak... 
dgar plak anouncement...
sal blood donation...
dengan tibe2 hati ini ase meronta2 nk g derma darah ak yg ciput nie...
kuikuikui...
lgpun ak da lame xmendermakan darah ku...
1st time aku donate mase ak form 5...
da lme kot...
da macam cyborg je...hehehe...

eh...senyum pulak ak nie...sakit ke x nie???
ke tengah belakon???
*ini serius...bukan lakonan...
ni lah pic mase ak tgah dlm proses pendermaan...
dapat sijil lagi tau...
nie sijil ori ea...
aku nie xde duit nk derma...
tp darah ak mgkin boleh bantu selamatkan org gax kan...
hehehe...
mudah-mudahan...Insyallah... 
Maaasyarakaaat...
Assalamualaikum wbt...


2 comments:

  1. nak mintak derma sikit.. kalo ada samah duo.. ambo xdok pitih dok oh doh ni.. haha.. ikey baung tasik utm.. sharol nok gula lemok.. makey dop abis sokmo.. sapa ulor masuk lam bilik zul.. aku serow zul bela ulor tu kot.. pasal dyo suko g kelaut malam2.. nak buat saing.. teman malam2

    ReplyDelete